mandag 25. mars 2013

Ok... Jeg innrømmer det... Jeg er heller laber på blogging...

Nuvel ... Jeg gir meg aldri mens leken er dårlig, derfor har jeg tenkt å fortsette med dette , i håp om at jeg en dag skal få en ånd over meg som sier "Dette er grunnen til at du blogger Nina. Her er løsningen på livets gåte! Gratulerer ! Du er rik! Pensjoner deg! " Eller noe i den dur...

Øvelse gjør mester. Etter regn kommer sol, Når katten er borte...Hoppe over bekken etter gress...etc

Vel ..For å skrive innlegg må man ha et tema. Jeg har lest meg opp, og sett at interiør, mote og styling er hete tema i den digitale verden nå til dags. Dette må jeg også ta tak i !! Så de neste ukene , skal jeg gi dere et unikt innblikk i min fantastiske interiør-/mote- /styling- hverdag.

Tilfeldigvis skal vi også straks,( nesten fullstendig uten forvarsel), pusse opp badet! Dette passer jo utmerket inn i min bloggerhverdag . Her kan jeg slenge ut perfekte bilder av mitt uferdige bad, mens dere gnir dere i hendene og klasker på lårene av entusiasme! Samtidig skal jeg krydre med litt småbarnsnyheter her og der for å fange interessen til de få, som kanskje ikke helt lar seg fenge oppussing av bad, smekre klær, lekre sminketips eller fagert interiør. JA her er det noe for enhver smak . GLED DERE TILHENGERE! GLED DERE

mvh Nina Hegge
Allvitende blogger, stylist og interiørguru


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar