tirsdag 12. november 2013

Hva har skjedd siden sist?

Etter at jeg hadde skrevet forrige innlegg innså jeg at det er på tide med å oppdatere mine trofaste lesere. Hva har egentlig skjedd i livet den siste tiden ? Her kommer en kort oppsummering:

Leserantall drastisk ned:
Antall lesere på bloggen har gått drastisk ned den siste tiden. Det er mulig folk blir lei av å lese gamle innlegg flere ganger..

Kviser:
Siden sist har jeg fått noen kviser i pannen, men disse har blitt mindre de to siste dagene. Her kunne det passet med en sånn antikvisekremkampanje . Dessverre bruker jeg ingenting som jeg kan anbefale. Da jeg var yngre brukte jeg et produkt jeg fikk på apoteket. Basiron tror jeg det het. Sterke saker . Det funket som fjell, inntil en dag da jeg plutselig ble allergisk mot middelet.

Leseren fra India har forsvunnet:
Jeg har tidligere hatt en leser fra India. Han/hun er nå blitt borte. Jeg oppdaget dette da jeg trykket på kartstatistikken på bloggen. Det er litt uklart hva som har fått ham/hun til å miste interessen. Fokuset fremover blir å forsøke å gjenvinne denne leseren.

Halsbetennelse:
Jeg anser det som unødvendig å kommentere ytterligere...

Sønn forkjølet: 
Dette har han egentlig vært kontinuerlig det siste året, men det var en spennende periode i forrige uke da vi lurte på om han hadde ørebetennelse eller ikke i tillegg. Svaret var både ja og nei ifølge legen.

Håret har vokst:
Etter å ha sett meg selv i speilet de siste dagene har jeg konstatert at håret har vokst. Dette er både gledelig og litt drit. Gledelig fordi det ser ut til at hårsekkene fungerer som de skal. Litt drit fordi jeg nå må gå til frisøren som må dra hårstrå ut gjennom en plastpose. Dette gjør jævlig vondt , men hvis man sier det gjør vondt er man hårsår, og således mindre tøff. Frisøren er alltid hyggelig , men spør alltid: er det virkelig sant at du har kuret håret?"

Tomt for nesespray:
Dette er helt nytt. Dette oppdaget jeg nemlig seint i går kveld.

Mer knekkebrød:
Jeg har begynt å spise grove knekkebrød. Flere bloggere sier dette skal være ypperlig for så mangt. Foreløpig har jeg ikke merket noen radikal endring av form eller fasong.

Ukens bok:
Den siste uken har jeg lest en gammel slager : " veien til førerkortet". En bok spekket av språklige virkemidler og krydder. Aldri et kjedelig øyeblikk med denne boken. Dette er en bok du kan lese mange ganger uten å bli lei. Jeg anbefaler spesielt å ta en ekstra titt på kapittelet som omhandler bilens driftssystem og understell.

Tegnekonkurransen:
Vinner av tegnekonkurransen ble mannen som får et lyn i huet. Denne er tegnet av undertegnede, så hurra x100000 for meg altså! Hele 22 av dere har stemt . Jeg har trukket, og funnet ut at jeg ikke har navnet på en eneste en av dere. Teposen og signert tegning blir dermed sendt til en tilfeldig beboer i Utsira kommune.

Min mor har besøk:
Min mor har besøk av sin søster denne uken. Dette gjelder forsåvidt ikke meg, men er likevel svært så relevant å få med noe familiært på bloggen.

Farsdag og bursdag på samme dag:
Søndag var en stor dag. Min samboer hadde nemlig både farsdag og bursdag på samme dag. Jeg gjorde stas på ham ved å hoste på ham og spise opp alle pillene i skapet. Deretter gav jeg ham det hele og fulle ansvaret for sønnen, mens jeg varmet sengen til 38,0 grader celsius.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar