mandag 13. januar 2014

Nyttårsforsetter

Jeg tenkte jeg skulle ha meg noen mål for 2014, og har kommet frem til følgende:

-Alltid sjekke om dolokket er nede før jeg setter meg på det.
-Blogge om samfunnsnyttige ting.
-Slutte å miste smuler ned i tastaturet mitt.
-Slutte å irritere meg over toaletter som har dorullholdere som bare slipper ett og ett ark.
-Tenke først og snakke etterpå
-Forberede meg på 2015
-Prøve å skrive mer sammenhengende tekst dersom jeg skal skrive mer på bloggen, da jeg har fått tilbakemelding om at "for mye bilder, og ingen tekst er skit".
- Pusse opp de gjenværende delene av leiligheten.
-Fjerne hybelkaninene under sofaen oftere enn en gang i måneden
-Slutte å miste hår.
-Slutte å svi maten.
-begynne å bruke ordet "matnyttig" i uforståelige sammenhenger
-Sjekke om jeg har flekker i trynet etter å ha sminket meg på badet. Lyset ute er anderledes enn lyset inne osv....
-Spise mer gulerot og bli gyllen i huden
-Spise mer broccoli
-Drikke mer vann. Cola er skit.
-Spørre en fremmed på bussen hva vedkommende spiste til middag i dag, rett før jeg går av bussen.
- Finne ut hvorfor tastaturet mitt plutselig slår seg over til engelsk tastatur i hytt og pine.
-Tilegne meg kunnskap rundt et ubrukelig tema som jeg kan henvise til i tide og utide.
-Ta lappen..dvs. førerkortet
-Skrive tre innlegg på bloggen i løpet av en dag- Dette har blitt gjennomført i dag. Jeg er således godt på vei mot å nå mine mål

Har du noen nyttårsforsetter? Mister du hår? Drikk mer vann og spis broccoli







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar