lørdag 26. oktober 2013

Mer bilder på bloggen

I dag har jeg sett litt mer på andre blogger. Det er mye bildebruk. I mine tidligere innlegg har jeg dratt fram bilder som en vesentlig del av blogging, men selv har jeg ikke fulgt opp punktene jeg har skrevet ned. Hvor blir det av bildene i sofaen hvor jeg drikker en kopp te?

vel her er de altså endelig. jeg beklager nok en gang at sofaen ikke er hvit. Den burde ha vært hvit



nyter en kopp te
tilbakelent og avslappet

Dere lurer kanskje på hvordan jeg klarer å få tatt slike bilder av meg selv? Vel jeg må nok innrømme at min samboer har hjulpet meg her. Jeg er godt fornøyd. "Så flotte og naturlige bilder!" sa jeg da jeg da jeg fikk se dem etterpå. Jeg har nemlig prøvd å ta bilder av meg selv tidligere da jeg leste dagens avis. Jeg synes  da kanskje at det ble litt mye bord og våtservietter, og litt lite av meg:


Så litt på interiørfronten... hvordan ser det egentlig ut hjemme ? Vel i farten fikk jeg tatt et bilde av toalettet. Toalettet er blått . Det passer finfint til det rutete beige golvet. Jeg er glad vi aldri har hatt råd til å pusse det opp. På bildet kan dere også se at vi har to toalettbørster. Alltid greit å ha en ekstra. Det er bare en toalettrull igjen , men jeg har kjøpt nye pakke i dag, så det skal holde over helgen.

fargespill



Så var jeg inne på bloggen til fotballfrue hvor jeg observerte et innlegg som startet med :"jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg holder beina mine så glatte." ... Så jeg tenkte at hey....det lurer sikkert mange av dere på. Det er ingen som har spurt, men jeg tenkte jeg skulle være litt føre var:


Her kommer noen andre bilder av ting jeg bruker i hverdagen:


Jeg bruker sensodyne tannkrem. Tannlegen sier den er knall mot tannkjøttbetennelse. Denne har jeg kjøpt på Kiwi, men den kan også kjøpes i andre butikker


Her er støvsugeren. Den suger helt utmerket, men sønnen har klint noe mat eller drikke på den


Vi er også veldig glad i orchideer. Her er et bilde av en som i løpet av lengre tid har blitt til tre separate planter i en. Hvis du ønsker tips om hvordan du kan få dine planter til å se slik ut, så send meg en mail eller legg inn en kommentar her på bloggen



Her er temperaturmåleren vår. Den måler ikke bare temperatur, men også atmosfærisk trykk og luftfuktighet. Den har noen streker som går opp og ned, så det blir veldig fint blikkfang. Nesten litt som en sånn digital fotoramme.
klokken er 21:15. temp inne 22,2. Ute 4,9



Så gikk det en pære i dag, i taklampen .




Tilslutt så tok jeg bilde av denne mannen som var med i  "Lindmo". En komet hadde landet ganske nære utedassen hans eller noe i den dur. Man kan spørre seg om jeg har lov til å legge ut bilde av denne mannen eller ikke ? Jeg liker imidlertid å leve farlig, så jeg smekker ham ut sammen med resten av bildene.

Jeg fant en komet

Er du fornøyd med bildene dine ? Har du planter hjemme? Barberer du leggene ofte nok?
Ville du lagt ut bilder av mannen som var med på Lindmo?


Husk å stille klokken















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar