tirsdag 8. oktober 2013

hummer og poll


Nå ser det også ut til at vi kan slippe å koke hummeren .Det kan vi se av fangsten til selveste Paul Arnes. Bare ta den opp fra vannet og la den krabbe rundt i noen salatblader, så har du fiks ferdig skalldyrsalat. Hummeren er nemlig allerede rød, og trenger således ingen koking. Nam nam....


Ellers har jeg endret utformingen på bloggen, og bakgrunnen har således blitt til "tøffe flammer". Jeg har også slengt ut en poll/meningsmåling. Jeg håper flest mulig vil ta seg tid til å svare på denne, som forhåpentligvis vil befinne seg oppe i høyre hjørne, og ikke flytte på seg i løpet av de kommende 6 dagene. Jeg har nemlig erfart at jeg tror bloggen ser ut på en bestemt måte, men at den i virkeligheten ser ut som noe helt annet. Dette liker jeg dårlig. Av og til endrer også skriften seg helt plutselig, og bilder hopper rundt av seg selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar