tirsdag 8. oktober 2013

Familien

I dag tenkte jeg å gi dere trofaste lesere et lite innblikk i min familie. Dette er min samboer. I motsetning til vanlige mennesker har han valgt å være superhelt. Redde mennesker i nød gjør han stort sett på fridager eller i helger når han har tid, men ellers er dette en fiffig del av barneoppdragelsen. Ytterligere inspirasjon kan forøvrig finnes hos "Bat Dad",

Ellers valgte jeg noen bilder som viser samboeren i lykkelige øyeblikk med vår felles sønn, som vi ser bakhodet på .



Lykkelige
Legg forøvrig også merke til skriften på veggen i bakgrunnen, som er med på å understreke stemningen i bildet.

Ellers vil jeg beklage at sofaen ikke er hvit. Vi har ikke hvit sofa, og samboeren har ikke lyst til å gå på sofasalg.


Idyll






Etter å ha tatt disse bildene av far og sønn ble jeg selv så lykkelig og revet med i øyeblikket, at jeg helt glemte å ta bilde av maten vår. Jeg fikk imidlertid knipset et bilde av fatet til sønnen. Som dere ser har han nesten fullført en brødskive med skinkeost. jeg valgte et fat som stod til duken. Brødet er av typen monster, altså mellomgrovt, og dette tror jeg er knall for aktive barn.









Flere bilder og detaljer kommer etterhvert.

3 kommentarer: