mandag 21. oktober 2013

Nok en helg uten blogging, fiskeboller, trutmunn og styling av klokke

Ja da har det gått enda en helg uten at jeg har skrevet et eneste lite blogginnlegg. Mange kan kanskje lure litt på dette ... Hvorfor i svarteste skriver hun ikke blogg i helgene? Da er det freden senker seg i huset, lite og gjøre og man har tid til å smekke ut et skikkelig heftig blogginnlegg med fet uthevet skrift og sirlige detaljer !! Vel... beklager alle mine trofaste lesere. jeg vet jo at man aller helst skal skrive noe hver dag. Det hender imidlertid at jeg sovner uten forvarsel, eller får et plutselig innfall om å vaske dassen. Da går bloggen rett og slett i glemmeboken...

Nuvel ... Fiskeboller... Når jeg valgte å legge ut dette bildet er det ikke fordi jeg spiste fiskeboller i helgen. Det gjorde jeg nemlig ikke. jeg var imidlertid på butikken på fredagen , og kjøpte middager fremover, og en middag for fremtiden ble da altså fiskeboller. Jeg ble gledelig overrasket da jeg oppdaget prisen på disse. Sabla billig altså... men firstprice er ikke alltid like godt, så jeg tenker at.....DER ble jeg nødt til å avbryte meg selv ! Årsaken til at jeg har lagt ut dette bildet er nemlig at jeg klarte å slippe en slik boks med fiskeboller ned på stortåen min på fredag ettermiddag. Boksen hadde på forunderlig vis tygd seg gjennom posen , og falt ut da jeg løftet opp posen. Hvorfor jeg løftet på posen når den allerede stod trygt på kjøkkengolvet, er fremdeles et uløst mysterium... Dette gjorde meg noe hemmet deler av fredagskvelden. Dette kan også være en medvirkende årsak til at jeg ikke blogget på fredag.

Etter fiskebolleskaden ble imidlertid resten av helgen en opptur. Jeg har ikke tenkt å utdype dette mer , da jeg på oppfordring av en kollega må ta opp noen sentrale temaer i dag.

TRUTMUNN:

Lager du trutmunn når du speiler deg? . Endelig blir dette viktige temaet tatt opp og belyst. KK har tatt ansvar og belyst saken! Ja for lager du trutmunn foran speilet, så vil du kunne få rynker. Jeg skvatt skikkelig over denne nyheten. Jeg lager trutmunn ofte i hverdagen, og dette var virkelig en oppvekker. F.eks har jeg nå begynt å vente til kaffen er kald før jeg drikker, og jeg gir ikke samboeren mer enn 3 kyss i uken.

Kim Kardashian viser hvordan man kan lage trutmunn, og samtidig vise fram en sko

Siv Jensen med en noe mislykket trutmunn










'











Dette skaper imidlertid også litt splid i forhold til blogging. Flere jenter ser ut til å legge ut bilder av seg selv med trutmunn, fordi det ser ut til å være en allmenn oppfattelse av at lepper er sexy. hvor ofte leser man vel ikke om Angelina Jolie, og hennes smekre lepper. Alle vil ha store lepper, og ved å lage trutmunn gjør man dem større , og således blir man selv mer sexy!! Så hva er løsningen !?!?!??!?!??!?!





Etter en kort runde på google fant jeg løsningen, og hvilken flott løsning :

Ja for bruker du denne løsningen, så slipper du å lage trutmunn igjen. Man rett og slett bare har en trutmunn, en stor en , midt i ansiktet...Absolutt hele tiden. Genialt altså. Det er nesten som man "ER" en trutmunn! For å illustrere dette fant jeg dette flotte bildet på facebook under påskriften "Lokale mamma 47 ser 26". "Lokale mamma" får nok ingen rynker rundt munnen med det første. Ja hurra for det

Restylane heter det altså , og du kan få sprøytet inn større eller mindre mengder av det.  Ellers vil jeg som KK påpeke at minst mulig ansiktsbevegelser betyr minst mulig rynker. Le gjerne av en vits, men sparsomt. smil gjerne til en kollega, men ikke mer en et sekund. Rynk gjerne pannen, men vær forsiktig. En rynke blir fort til flere...


KLOKKESTYLING:


Så til tema nr 2:  Styler du klokken din ? Gjør du det er du i såfall "HELT I TIDEN" !
Igjen er det KK som tar opp et viktig tema til ettertanke. Her er mange nyttige tips. F.eks :

"Gjør som skuespiller Victoria Justice, og snu klokken slik at uret hvile mot innsiden av håndleddet, for et avslappet og nonchalant uttrykk."

Jeg må innrømme at jeg her ble tatt litt på sengen. For det første har jeg kjøpt pulsklokke for å fremstå som sprek, og det ser ikke ut til at pulsklokken er spesielt IN når det gjelder styling. Altså har jeg bæsjet på leggen, fått graut på haken etc.. på dette området .
For det andre endret skriften på bloggen seg etter at jeg limte inn et utdrag fra KK, og jeg klarer ikke å endre skriften tilbake til normalt. 

Egentlig burde jeg ikke avsluttet her, men jeg gjør det likevel. Senere skal jeg legge ut et bilde av klokken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar